Jobbar röda dagar

När man jobbar i skift som jag gör jobbar man ändå RÖDA dagar.
Men att vi gjorde det idag är för att vi skulle få vara lediga.
Kan vara rätt så skönt att slippa gå upp kl.04:55 en Fredag :)

Våran maskinställare gick ut på min bilddagbok igår och när jag gick ut för att kolla läget fick jag en jättechock:
50 BILDER KOMMENTERADE.
På en kväll?
Han kommenterade väldigt många bilder jag själv tagit och även bilder på mig som fotografer tagit.
Riktigt roligt att en så duktig fotograf som han ger så bra beröm för mina bilder!

Idag på jobbet kom han tillochmed fram och gav mig en bild på mig själv, som han printade ut.
Bilden jag vann Modelljakten med.
Vad gulligt!


Nu sitter jag hemma och väntar på att Jimmy ska komma hem.
Han följde med far min på JORDSPRÄTTEN, en Endurotävling i Linköping idag.
Mest ställde han upp för att köra hem när tävlingen var slut. För vi VET ju hur trött man blir ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0