Lita inte på en låssmed!

Aaaagh... jag älskar lukten av nyklippt gräs.. SÅ somrigt.

Idag har jag bara jobbat 5h då jag ska vara ledig på Fredag... KRYSSNING!
Linda ska ju sjunga "Snälla snälla" på karaoken så jag lär väl komma upp med något med.
"I kissed a girl" håller jag på och lär mig :P

Hur som.
Det är alltid kul att jobba med de andra skiften nere på fabriken.
Idag jobbade jag med min kära kusin Mats, min granne Walle och snabbtänkta Micke.

Under en rast frågade Mats högt:
"Finns det någon låssmed i Nora?"
Kvicka Micke måste ju såklart svara snabbast:
"Är det inte bättre att använda nyckel?"
Walle tog genast Mickes parti:
"Ja.. det blir ju dyrt i längden. Det blir billigare med nyckel, den skulle iallafall jag använda."
"Jag med."


Och därmed vart Mats dumförklarad.
Mats: "ANNE! Har vi någon låssmed?"
Anne: "Nää, han sitter ju inne."
Mats: "För vad?"
Anne: "Inbrott."

Kan man inte lita på en låssmed ens längre?

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahhaa fan vad jag saknar Orica när jag läser det här inlägget :D

2009-05-26 @ 14:55:58
URL: http://reasonstoargue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0