Middagsdejt och bilmekande

Denna dag har faktiskt vart helt OK.
Jag har inte vart så himla aktiv eftersom jag är så megaförkyld att jag tillochmed blir andfådd bara genom att sätta mig vid datorn. ILLA.

Jag fick en liten middagsdejt med Robin idag.
Spaghetti med köttfärssås ála gammal matlåda från frysen.
Men såklart dög det ju inte med vanlig spaghetti och köttfärs, till detta hade han även:
Ett halvt saltkar, remouladsås, vitlökssås, ketchup, vitlökspulver och senap.



Efter det kom vi till själva verket med varför han ens var här:
Han lagade fläktremmen på min bil, och jag hjälpte faktiskt till! Jag höll i en verktygsnyckel av något slag medan hans skruvade.



Nu senare på kvällen tänkte jag ha en liten myskväll enbart för mig själv.
Så jag åkte ner till Konsum och inhandlade nötter, keso och lite yoghurt.
Inne på Konsum träffade jag Emelie, och det hände inte varje dag så det var en positiv överaskning.

"Åååh, du är för rolig! Nötter! Är du ensam hemma ikväll eller?"
Syndes det så tydligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0