Ooooj

Nu har det hänt en massa den senaste tiden och jag är SÅ dålig på att uppdatera.
Skrev jag ens att jag, jimmy och kusinerna var ute och bowlade förra helgen?

Anywhoooo...
I Torsdags var det partaj här, fint var det.
Partytjejerna från Arboga kom och med tiden får vi nog bara roligare och roligare. Vart lite pepptalking om kryssningen vi ska på den 29:e Maj!
Det var lite folk här och där, droppa av lite då och då men då kom helt plötsligt nytt folk ist.

JAG har vunnit modelljakten.se denna månad så jag har tagit mig till finalen.
Idag LÖRDAG ska Jimmy och Seawall gå hårmodeller för Hårstugan, så marre och Jojo ska dit vid 9-tiden och missa allt och bara vara med på pubrundan.
Imorgon kommer Helena.

Vecka 20 har jag fått en överasknings"resa" av Jimmy. Han har skrivit en lista med saker jag behöver ta med, men vägrar säga vart vi ska!
Sist jag fick en sån här överaskning åkte vi till Venedig!
SPÄNNANDE!

OCH EFTERSOM JIMMY HAR MED KAMERAN TILL MODELLANDET så kan jag inte lägga ut några bilder än.
Det kommer!

Och jag tror äntligen att jag har fått med folk till Turkiet-resan!
Någon mer som är sugen / har råd att köpa en flygstol?
Gratis boende ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Sofie festade jag med :)

2009-05-02 @ 18:31:08
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Lilla syster Carro

Hänkar gärna på till turkiet! =)

2009-05-04 @ 10:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0