Orkar inte lägga in bilder

Men jag ber väl så mycket om ursäkt.
Alla bilderna från bowlingen, valborg samt hårvisningen på hotellet finns på marrre.bilddagboken.se... det tar ju sån tid att ladda upp dem på bloggen, så ni som vill ha/se bilderna hänvisar jag dit.

Och jag är så glad att min SYSTER ska med till turkiet.
Det kommer nog bli vecka 30 då hon är på Hultsfred vecka 28, och jag förstår henne om hon vill ha några dagar hemma med karln efter en sådan tillställning.

Jag vill också på festivaler i sommar, fast jag vill på Sweden Rock. Jag har alltid viljat se ZZ-Top live!
De är ju riktiga legender, ett band jag har lyssnat på enda sedan jag var jätteliten, när far min spelade dem massor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0