Sthlm arrival

Tåget vart försenat, men vi kom fram till slut!
Jag gjorde bort mig redan på tåget.
Jimmy och jag satt brevid två damer och dom berättade hur otroligt det är att tåg jämt blir försenade eller att det alltid händer något med SJ.
Då berättade marre högt att "men tänk mig då! Varje gång jag har rest själv har jag alltid hamnat brevid JEHOVAS VITTNEN. Hur kul tror ni det är då?"
Damerna vart knäpptysta och såg på varann. Då höll marre tyst resten av tågresan.

Nu har vi vart på hotellet max 30 minuter, och jag har redan sett till att hotellpersonalen vet vilka vi är.
Nere i receptionen lyckades jag se till att kaffemaskinen fick sprätt då mjölken tog slut, och väl uppe på hotellrummet krashade jag en spegel.

Jag tror inte att jag vill gå ut ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0