Stjärntecken

Det här är lite kul, tycker iallafall jag då jag är väldigt intresserad av astronomi.

21 Mars-19 April - Vädurens karaktärsdrag: Energisk, ivrig och dominerande.
20 April-20 Maj - Oxens karaktärsdrag: Strävsam, praktisk och envis.
21 Maj-20 Juni - Tvillingarnas karaktärsdrag: Nyfiken, självständig och känslokall.
21 Juni-22 Juli - Kräftans karaktärsdrag: Försiktig, familjekär och överaktiv.
23 Juli-22 Aug - Lejonets karaktärsdrag: Viljestyrka, generös och makthunger.
23 Aug-22 Sept - Jungfruns karaktärsdrag: Logisk, analytisk och besvärlig.
23 Sept-22 Okt - Vågens karaktärsdrag: Diplomatisk, romantisk och obeslutsam.
23 Okt-21 Nov - Skorpionens karaktärsdrag: Passionerad, beslutsam och svartsjuk.
22 Nov-21 Dec - Skyttens karaktärsdrag: Frihetsälskande, flexibel och taktlös.
22 Dec-20 Jan - Stenbockens karaktärsdrag: Ekonomiskt sinne, humoristisk och envis.
21 Jan-19 Feb - Vattumannens karaktärsdrag: Lojal, påhittig och trotsig.
20 Feb-20 Mars - Fiskarnas karaktärsdrag: Känslig, vänlig och slarvig.





Jag själv är Kräfta, så jag har läst lite om denna och väldigt mycket stämmer in på mig:

"Kräftan är känslig, lättpåverkad och kräver mycket uppmärksamhet från sin omgivning.
Kräftor utstrålar ofta en värme som verkar smått helande på omgivningen, men någonstans lurar också ett slags otrygghet, eftersom de lever i förvissningen om varje tillstånds bräcklighet och ömtålighet.
Den typiska Kräftan är känslig, intuitiv och ömhjärtad. Kräftan är emotionell och sårbar till sin natur och upplever ofta en rädsla och osäkerhet inför att inte duga, att inte räcka till och är känslig för kritik, varför Kräftan är starkt beroende av andras stöd och uppmuntran."



SÅ UPPMUNTRA OCH GE MIG UPPMÄRKSAMHET.... NU!

Kommentarer
Postat av: Erica

Sv: Precis =) Jag har inget direkt mål för min viktnedgång. Bara att försöka "hålla en vid liv". Alltså att försöka gå ner tills jag känner mig nöjd. jag har provat med alla bantingsmetoder som går tror jag. Jag vet att dom inte fungerar, iaf inte för mig. Jag har gått upp igen. Därför kör jag en på lång sikt =)



Tack för din kommentar, jag blev jätte glad. Och lycka till med dina Powerwalks =)

2009-05-14 @ 12:49:10
URL: http://ericagrimberg.blogg.se/viktbloggen
Postat av: Jenny

hehe det är så kul sånt där för jag är olika varje gång ^^ Fyller den 20 april och då kan jag ena dagen vara vädur och andra oxå. Jag är född som väder i allafall :)



Hej ! Nu har veckans fawo inredare kommit ut ! Gå in och ta en titt vet ja :) Har ni frågor så ställ dem och jag ska göra mitt bästa för att svara på dem :) Dagens möbel kommer in snart oxå :)



kram !

2009-05-14 @ 13:41:52
URL: http://jenniegrimberg.blogg.se/
Postat av: Åsa

Svar; Haha ja det är sant :P

2009-05-14 @ 15:37:12
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: jenny

haha ja det är kul sånt där när man fyller på ett sånt datum :D



tack det samma :)

2009-05-14 @ 15:56:00
URL: http://jenniegrimberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0