Gud vad jag är snäll...

Här sitter jag nu medmin frulle i högsta hugg.
Jag gjorde mig till och bakade SCONES igår för första gången i mitt liv.
Dessvärre vart de lite brända och smakar därefter... :(
Och nu har jag dessutom kommit på att de smakar inte så bra dagen efter när man värmer dem i micron, de är mer som en blaskig disktrasa...


Ohwell...
Snart ska jag åka till Helena.
Wish me luck att jag inte kör av vägen. (Man ska aldrig vara för säker när jag kör bilen).
Jag är faktiskt fyllechaffis ikväll! Min käre sambo ska på after work med grabbarna så jag har lovat att ställa upp. Snällt, eller hur?


Och om jag inte missminner mig så fyller Mrs.Cash år idag?
Grattis för fan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbar inte du?

2009-11-05 @ 18:20:42
Postat av: Åsa

Tack Marre!!

2009-11-05 @ 21:14:44
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0