Jag måste sluta se på skräckfilmer...

Jag skulle ta en joggingrunda för ett par timmar sedan, och jag kom inte längre än 50 meter ifrån lägenheten så höll jag på att få en hjärtattack.

Jag sprang längs en stig, och reagerade på en leksaksbil på spåret så jag stannade för att kasta undan den.
Klantig som jag är så kastade jag den på en unge som satt mitt ute i skogen, helt för sig själv i ett dike.

"Hej" sa ungen och smilade.
Jag lovar - jag fick hjärtat i halsgropen men fick fram ett "hej".
Hur ofta ser man en liten unge som sitter helt för sig själv en bit ifrån skogen, i ett dike och bara iakttar en?

Då började ungen asgarva, fast han fortfarande satt kvar i diket.
Jag kände hur denna unge kommer hemsöka mig så fort jag är ensam hemma i mörkret nästa gång.


Lyckligtvis så kom resten av dagisungarna samt fröknarna gåendes i skogen och frågade ungen varför han hade sprungit iväg utan dem.

Jag drog en lättnadens suck och sprang hem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lust att atälla en liten fråga i min frågestund i min busiga blogg?

Kom igen nu, du har inget att förlora! ;)

pusssss

2009-11-26 @ 21:24:07
URL: http://dotteremelie.blogg.se/
Postat av: dookie

Marre, kom igen nu, ta och skriv en fråga i Emelies frågestund. Du har ju inget att förlora liksom! Hon är dessutom busig!



HAHA.



Blev fudgen god?! Jag hade ju förväntat mig en bildserie från fudge-baket!

2009-11-26 @ 22:45:39
URL: http://dookie.blogg.se/
Postat av: Marita

Hahaha....ja barn kan vara riktigt läskiga ibland....:D

Ha en skön helg.

2009-11-27 @ 17:48:24
URL: http://maruchkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0