Lördagsfest

Ojojoj, så många som har klickat sig in på min lilla blogg i hopp om att jag skrivit något om festen i Lördags.
NU ÄNTLIGEN blir det update, men egentligen orkar jag inte skriva så mycket, och att lägga in bilder tar ju fan längre tid än att diska upp efter festen.

Det vart ett bra gäng från Arboga som kom, samt några av de bästa från Nora och mina favoriter i Lindesberg.
Tyvärr var det omkring 8 pers som fick förhinder och inte kunde komma.
Men det är väl inte sista gången vi har fest ;)



Men här har vi Snöret och mig iallafall.

Till er som vill se resten av bilderna hänvisar jag till bilddagboken ;)




En liten filmsnutt på mig och Linda när vi dansar till Vengaboys!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Och erik sitter bara och ser allmänt skum ut i videon :P hahaha

2009-11-16 @ 11:15:11
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0