Marre svarar...



Men om det är riktig vinter utan tö o slask, så är vintern underbar. När det är gula löv blandat med andra härliga färger på träden är väl ändå fint. Kanske dags o öppna ögonen o inte vara så inbunden!?


Visst ska man inte vara inbunden.
Men jag ser verkligen inget vackert i att löven är brandgula, gräset dött och kalla vindar drar i ansiktet.

Om vintern är utan tö och slask - så visst, den biten är fin. Men det är iallafall kallt.
Jag kan gå i dubbla tröjor, strumpor och jackor men jag fryser likförbannat.


Så nej... jag gillar inte hösten eller vintern, oavsett hur jag försöker se på den.
Jag vill ha värme och sol året om, och jag ska ha det en vacker dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0