Jag är så dålig...

...på att uppdatera så fort jag väl är igång och gör något.
Som igår t.ex... jag spenderade inte en minut framför datorn... Fasen så skönt!

Igår var jag i Lindesberg. Jaaaaa... ni vet vem det var som gällde då; HELENA!
Det var första gången sen jag kom hem från Turkland! Hon bokstavligen kastade sig om halsen på mig, and who can blame her? Jag har fan saknat den lilla slampan...

På kvällen hyrde vi film, "The Uninvited". Den var väl... sådär. Inte den bästa rysaren jag sett, men nog fan skrämde den livet ur mig när vi väl satt där. Jag, Helena, Jocke och Tom.

Sen när filmen väl var slut (runt 11) var Tom så snäll att han följde mig till bilen fast den stog precis utanför dörrporten! Näää... jag är inte mörkrädd...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0