Marre svarar...



"Och som vanligt när man skriver ett inlägg så som du gjort, borde man väl förvänta sig en kommentar som hör till ämnet? Men nej, andra bloggare bara stormar in på websidan i blindo och skriver nåt helt sanslöst korkat utan någon som helst anknytning till ämnet. DET stör mig - betydligt mer än lilla Amir, utan vare sig livserfarenhet eller självinsikt. Jag sällar mig helt enkelt till dina åsikter och fnyser. Egentligen är det inget man borde behöva lägga vikt vid, men jag kan inte hjälpa det - jag gör det ändå.

Om du nu känner dig manad att besvara det jag precis skrev till dig - kommentera gärna det här då. Jag brukar alltid kika tillbaka för att kolla om jag fått svar på det jag skrivit. Bara så det inte blir samma sjuka fenomen att folk hoppar mellan bloggar och svarar, så att alla diskussionsmöjligheter om ett ämne inte helt trasas sönder."



Visst kan jag väl svara på det.
Jag förstår inte din poäng med kommentaren. Rent ut sagt måste jag säga att jag förstår inte alls det som är skrivet. Men en pluspoäng för att det var väldigt bra skrivet och inte på ett elakt sätt :)

Menar du att jag egentligen skulle ha blivit upprörd över grejen med att de säljer egna dildos?
Hihi, det stör mig inte ett dugg. Jag vill ha den tjocka! ;)
Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: Tornevall

Nej, tanken var mer att folk kommenterar din blogg, precis som hos mig ibland, utan att egentligen ha någon direkt anknytning till ämnet. Folk bara stormar in och skriver "hej, kika in min blogg, den innehåller massor av information om kaffe", i ett inlägg som egentligen handlar om något helt annat. Ungefär samma företeelse möts man av, när man i såna här sammanhang kommenterar någons blogg och den personen väljer att svara, inte i samma inlägg, utan i ett annat inlägg på något helt annat ställe. Hänger du med där? :)



Jag har beskrivit företeelsen lite kort här:

http://tmm.tornevall.net/blog/2009/10/07/bloggvarldsfraga/



... vilket ledde till en liten debatt mellan några bloggare angående hur man EGENTLIGEN borde göra när man svarar på varandras kommentarer :)

2009-10-20 @ 11:10:56
URL: http://blog.tornevall.net
Postat av: Anonym

tjusig header du har ;)

2009-10-20 @ 11:54:34
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag borde kanske gått till Amirs sida och skrivit det..hehe..men man är lat ibland :p

2009-10-20 @ 22:05:15
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0