Mysdag i Lindesberg

Idag var jag som sagt/skrivet i Lindesberg.
Och pga det sunkiga vädret var vi bara ute en sväng och den tog tammefan längre tid än vad det gjorde att få död på Frankenstein... trodde aldrig vi skulle komma hem!

Nästintill hela dagen har vi spelat Rockband Metallica!


Och imorgon ska Helena och Tom följa med mig till Skin Renew Center och hålla min hand medan jag själv grinar av smärta i ca 30 minuter :) HAHA, varför gör jag en smilegubbe för? Det ska kanske mer vara en :'(


Anyways... lite bilder från idag: (ursäkta den dåliga kvalitén, men ORKA ta med sig en blaffa till kamera?)


Helena on the drums


Madde the guitarist and Tom, the groupie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0