Ohyes, they´re still there...

När jag vaknade imorse (eller rättare sagt, nyss) så flög jag bokstavligen upp ur sängen för att se om mina vackra läppar fortfarande satt kvar. Det var med en suck av glädje jag insåg att läpparna inte försvinner på en natt. Jag är så jävla nöjd, trots att detta bara var ett test! :)
Tyvärr är de fortfarande blåa och lite svullna, så ni får vänta ett tag till på resultatet ;)


Vet ni vad det värsta är?
Att inget får komma i kontakt med läpparna innan själva sticksåren har läkt.
Så det betyder att jag inte får ÄTA, och jag är FLÅSHUNGRIG.

Igår stillade jag hungern med varm O´boy genom ett sugrör. Det funkade. Några minuter iallafall.


Iövrigt vet jag inte ens om jag törs gå utanför dörren idag, med denna ankmun.
Jag kanske blir kallad för Marre Anka i denna lilla stad? Because that´s what I look like at the moment - a fucking duck. Roligt för er andra, så jag kanske skulle gå ut och bjuda på mig själv :P




Jag vill ännu en gång tacka underbara Sonja på Skin Renew Center!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Man får be att tacka för den fina komplimangen!

Tack ünt bock!

2009-10-28 @ 11:24:37
URL: http://teatimedarling.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men gud vad jobbigt att inte få äta något. Äter du via sugrör då eller?

2009-10-29 @ 21:48:55
URL: http://emior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0