Turkiet 2009

Jag träffade två svenska tjejer på Panderosa en kväll, Sarah och Camilla.
Det var Adem som kände dem och presenterade oss för varandra, och FYFÅGLARNA vad skönt att få prata svenska! Vi förfestade på Panderosa sedan gick vi ner till hamnen och sprang mellan James Dean, Robin Hood, Bistro Bellman och sedan tillbaka till James Dean igen.

Och eftersom tjejerna jobbade på Robin Hood, och Camilla hade pojkvän på James Dean, så drack vi gratis hela kvällen. Även på Panderosa, för tjejerna hadesmörat in sig hos "Kronblom" (en av bartendrarna ser ut som Kronblom). Så där vart det shottar till förbannelse!

Discot James Dean hade dansstångar, eller som jag kallar det: strippoles! :) Gissa vart vi hamnade?


Massa gratisdrinkar, shottar och dans senare stängde allting... (tyvärr) Allt stänger runt 2-3 även där borta.
Just när jag faktiskt skulle åka tillbaka till hotellet ringde Recep och Kemal och frågade om jag vilja följa med till Queen Garden (den enda baren som fortfarande var öppen), ta några drinkar och sedan med ut på middag och käka. Trevligt!

De hämtade upp mig på varsin motorcykel, körde som galningar (ingen bryr sig om rödlysen i Turkiet).


Queens Garden träffade jag en vän från restaurangen ChaCha!
Och JAAAA, jag är dyngrak på bilden, men jag hade jävligt kul.


Restaurangen vi käkade på hette FLASH och var hur mysig som helst! Fast jag var den enda turisten på hela stället, FLASH gick nämligen alla turkar till när de hade slutat jobbet.
Det märkes att Recep och Kemal inte var så populära på stället, de går dit ca 3ggr i veckan och har MATKRIG, tuggar med ÖPPEN MUN och bokstavligen leker med maten.
TACK! Där slapp man tänka på att uppföra sig... Me like!

När vi kom därifrån var väl klockan runt halv4 på morgonen och de kördemig tillbaka till hotellet.

Jag kunde inte låta bli att skratta när jag satt bakpå, jag såg rubrikerna framför mig:
"Vad gör Marre klockan 4, en morgon i Turkiet? Hon är ute och åker motorcykel längs Atatürk-vägen med två bartendrar".

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Niklas C

Nu har jag valt ut sex finalister i veckans blogg. Titta gärna in och rösta på din favorit =)



Om du inte blev utvald så kan du anmäla dig på måndag igen om du vill.



Ha en bra dag!



Kram

2009-10-14 @ 19:21:00
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/
Postat av: Niklas C

Svar: Ok vad kul =) Jojo har jag också träffat. Jag spelade huvudrollen i en film som hon och Jessica gjorde i skolan =) Och så var vi med i en filmtävling tillsammans med en annan film =)

2009-10-14 @ 20:00:48
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/
Postat av: M o l l y m u s

Heeej! :D

Hoppas du haft en jättebra dag och att du sover så gott i natt! :):)

Kramisar! :>>

2009-10-14 @ 23:14:20
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Jess

Välkommen hem!! Du ser brun och fin ut på bilderna!! :D

2009-10-15 @ 17:47:29
URL: http://sirarti.blogg.se/
Postat av: Caroline Rickardsson

MARRE de här funkar inte du kan inte ha samma klänning som ja ffs :O

2009-10-15 @ 19:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0