Turkiet 2009 - dag2

Eftersom jag inte har skrivit ner någonting dag för dag, så har jag svårt att minnas vad vi gjorde på vilka dagar, så nu kommer jag hoppa lite hit och dit.
Men jag VET att på Lördagen, dvs andra dagen i Turkiet, så var vi på Hamam.
Hamam
är ett turkiskt bad, där man får en helkroppsskrubbning, avsköljd med varmt vatten, får skummassage, mera avsköljningar och sedan en helkropps-massage. Allt som allt tar detta ungefär 2 timmar.



På kvällen vettefan vad vi gjorde, men vi satt väl på någon restaurang någonstans med våra fina vänner därborta. Vi planerade även för mamma som inte tänkte åka hem. Dessa planer gick vi och gnydde på under hela semestern. Här har vi hennes planer:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0