Araz = Kevin Borg ?

Vilken dag!
Hämtade Araz i Lindesberg, och självklart på tillbakavägen var en olycka tvungen att inträffa så vi vartståendes där en sväng.
Har varit riktigt mysigt idag, men bäst av allt var när vi tog en raggarrunda nere på torget här i Nora.

Det kom fram ett gäng småbrudar som såg ut att vara 14-15år, tittade på Araz, sedan mig och sedan Araz igen och ställde frågan:
"Är du Kevin Borg?"

Jag trodde jag skulle smälla av, helt ärligt.
Araz vände sig till mig och såg fundersam ut och frågade om de kunde upprepa frågan.
"Är du Kevin Borg?"

Ännu en gång ser han på mig med världens största frågeögon och frågar mig "vad säger dom?"
Jag försökta sansa mig och sluta skratta, och till slut gick det.

"Nej, han är inte Kevin Borg... det är hans brorsa."
"AAAGH! Kan du hälsa honom ifrån oss?"
Araz svarade med ett kort "nej" och vi gick därifrån.


DOM ÄR JU INTE ENS LIKA!?

Så Kevin Borg, om det går rykten om att din bror är elak mot fans så ber jag om ursäkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0