En chefs flickvän har det... inte lätt?

Holy crap... jag hade glömt att jag ska på middag med Jimmys jobb imorgon.
Totalt bortglömt, så jag har inte hunnit kolla efter kläder eller någonting!
Vad ska jag ha på mig?
Hur ska jag ha håret?
Hur ska jag beté mig bland dessa människor som jag aldrig träffat tidigare?


Jag har varit på middagar där rak i ryggen är ett måste.
Middagar där de viktiga gubbarnas tanter är riktiga BITCHES (rent ut sagt) som varit på mig som hungriga hajar = CATFIGHT oss emellan, I like it! Hahaha...
Middagar där klädvalet är viktigast. 
Middagar där man måste välja rätt bestick...
MEN jag har även varit på middagar på sunkiga pubar, som Beefeater, och HardRock Café i Stockholm.
Dom föredrar jag, där känner man sig hemma och man kan luta sig över bordet som stöd om man vill, man kan knäppa upp byxorna om man har vräkigt i sig alldeles för mycket...


Suck... att vara en chefs flickvän är inte alltid lätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0