ExtremEnduro i Örebro

Idag vaknade vi (till min stora skräck) 10.30 !
Det händer inte i Marres Värld.
Sover jag längre än 8:30 känns det som att jag har sovit bort halva dagen och jag kan lika gärna sova bort resten med. Är jag galen som inte kan slappna av och sova ut ordentligt någongång?
Vi kastade oss upp ur sängen, slängde i oss frukost och in i bilen mot Örebro.

Idag skulle vi nämligen kolla på EXTREM-ENDURO i Örebro, vägen mellan Slottet och Järntorget.
Och eftersom det var nära vänner som jobbade under tävlingen fick jag äran att komma innanför det avspärrade området med min fina kamera och vara fotograf tillsammans med de stora fotograferna från Endurosport.se och SATAN vad kul det var!
Jag träffade en gammal polare, legenden Leif Rosell och även vinnarna: Daniel Persson och Charlie Söderblom.
Bilderna från idag lägger jag ut imorgon när jag har tid.


(Bild lånad från Endurosport.se)

Imorgon ska vi på en annan tävling i Fellingsbro, då ska min pappa tävla!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Det skulle vara jättesnällt om du ville rösta på mig här:

http://moquist.blogg.se/2009/september/tavlliiiiing-rosta.html

Hon har veckans blogg och jag är med, nummer 5 :)

2009-09-06 @ 20:11:25
URL: http://rosaapantern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0