Gå före i kön... ?

Jag är SJUUUK!
Fast, det är väl bättre att jag blir det nu än i slutet av månaden när jag ska ut och resa a´la Marre.

Jätteförkyld är jag och hängig, men ingen feber eller huvudvärk eller något annat så svininfluensan hoppade nog över mig.
Jag läste att de personer som går före i kön om att få vaccin mot svininfluensan, är de som har kroniska sjukdomar.
Vad är kroniskt? (Det borde kanske jag veta eftersom jag är utbildad undersköterska).
Jag menar; jag har en njursjukdom, den funkar inte som den ska... så då borde jag väl få gå före i kön?
Eller är det bara våran kära kronprinsessas karl (med samma njurfel) som går före alla andra som har exakt samma som han?

Ohwell...
När jag kommer hem från resan har jag (och Jimmy) en BIG SURPRICE för er alla.
Min baby Helena vet redan om detta, mina föräldrar vet... :)
VAAAD kan detta vara? ;)
Jag lovar inget, men överaskning blir det för er iallafall.

Nu ska jag lägga mig i soffan och se på dåliga dagsserier. (varför kan inte 2 1/2men gå på dagarna åxå?)

Kommentarer
Postat av: Åsa

2 & ½ men kunde gå jämt! :)

2009-09-03 @ 10:53:03
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Åsa

Svar: Jo jag har också alla vänner boxar, men även om man sett dom 100 gånger så är det lika bra ändå :)

2009-09-03 @ 11:00:55
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Linda

vad ska hända??? nu blir jag nervös

2009-09-03 @ 11:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0