Glass och bantningspiller...

Ååååh, idag har vart en så bra dag!
Har varit med Helena, och TACK Gud att hon har varit barnfri!
Vi drog upp till Lindeskolan för att tala och dra en cigg med Tom, you know - the guy who puked all over my bathroom this weekend :P
Jag röker inte, men Tom och Helena är som skorstenarna i Auschwitz... tyvärr fick vi en utskällning av en lärare så vi vart inte så långvariga.
På vägen tillbaka träffade jag en gammal lärare till mig och han kände igen mig på en gång!
Han hade t.o.m. saknat mig!

Sen har vi bara chillat ute med Roxie och Tom.
På vägen hem träffade jag Araz så vi bestämde att vi ska leka på Måndag :P

När jag kom hem hade Jimmy gjort en överaskning.
Pasta Carbonara och världens godaste efterrätt:


Glass med nougatstänger och grädde!

Jag som går på bantningspiller!! Hahaha...


Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. Ja, sushi är underbart :P hehe.



Aha oki :D Jag bor i Kiruna :p nej, det är bara ett fritidsintrsse :D

2009-09-02 @ 21:45:44
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0