Lista

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Hem, hem till mamma, bilarna.. 4 stycken.

Vilken svordom använder du mest?
F*tta!

Äger du en iPod?
Nää, men har en MP3 sen 2006.. kanske?

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
08:15

Hur många resväskor äger du?
5 i olika storlekar. (Fast jag använder bara en: THE BIGASS ONE!)

Använder du flip-flops även när det är kallt ute?
Även när det är kallt? I don´t DO kyla, vet ni ju! Jag går inte utanför dörren när det är -grader.

Var köper du dina matvaror ifrån?
Coop i Lillån.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag ska vara med!

Vilken var den senaste filmen du såg?
Live-DVD med Social Distortion.

Har några av dina vänner barn?
Ja.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror på summan, kanske ännu en resa? Ett hus?

Har någon någonsin kallat dig lat?
Ingen har anledning att göra det, så mkt överskottsenergi som jag har!

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nää, men varm mjölk (med oboy) brukar funka.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
När hade jag en CD sist?

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
CHOKLAD!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja, och det var en rolig sådan :)

När var senast någon stötte på dig?
Händer nästan dagligen.

Vad åt du till middag?
Jag har inte ätit middag än.

Använder du huvtröjor?
När det är kallt.

Kan du vissla?
Javisst kan jag det!

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Jag vet inte riktigt vad en demonstration är.

Vem var den sista som ringde dig?
Jimmy <3

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Allt som går upp-och-ner!

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
I know they do.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
0587

Tittade du på tecknat när du var liten?
Självklart. Det gör jag än idag :)

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Det är ganska stort, Marieberg.

Hur många syskon har du?
Inga riktiga. Men ser plastsyrran Caroline som min syster.

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Ace Ventura-filmerna :D

Äger du några band-t-shirts?
Rancid, Greenday och pinsamt alla Backstreet-tröjor från 90-talet!

När flög du senast?
För ett år sedan, Turkiet!

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4.

Läser du för skojs skull?
Varför ska man annars läsa?

Pratar du några andra språk?
Engelska, och lite spanska för familjens skull :P

Diskar du din egen disk?
Fan heller, vi har väl en diskmaskin!

Har du gråtit offentligt?
Finns det ris i Kina?

Har du en stationär dator eller en laptop?
Lappis.

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Jag skaffar det jag önskar mig, och jag planerar massor.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Givetvis, jag älskar arr lära nytt!

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Jag har 3 tatueringar, syrran ska få göra min 4:e. Har piercing i näsan, hade förr i läppen och naveln.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja, inte fan bjuder jag iallafall.

Kan du kasta macka?
Om stenen är platt.

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nä, men vi planerar att åka dit nästa semester.

Vad har du med dig in på bion?
Cola, popkorn och smågodis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0