Möte på Virus

Åååååh, jag träffade mina nya arbetsvänner igår för första gången!
Jag måste säga att mitt första intryck av dem alla var: I LIKE YOU!
Vi kom bra överens, pratade mycket, hade i stort sett samma åsikter om hur baren såg ut osv.

Nu är det dags för er människor att ni planerar in Lördagskvällen!

Det är gratis inträde på Virus med en överaskning som jag inte får berätta.
Och de jag känner bäst får en överaskning med.

Dessutom har jag 4 biljetter så att ni går före i kön, om ni vill det!
Åldern är 23, så ni som är yngre kan jag tyvärr inte hjälpa. Kan hända om ni är med någon som är över 23.

Jag känner på mig att jag kommer stortrivas på denna ROCKBAR!



PS.
Det första jag såg när jag kom in var tv-skärmarna med en LIVE-DVD de hade satt igång.
Döm om min förvåning när det var samma (Social Distortion) som jag och Jimmy såg på kvällen innan!

Vad kan detta betyda?


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

vad roligt att du gillade dina nya arbetsvänner, tror det är viktigt för att skapa bra stämmning och tycka det är roligt på jobbet :D



Ja jag känner verklgien att jag är i ett land jag inte passar in i när jag är i Sverige. Känner mig mer hemma i storstäder i andra länder (jag bor ju i sthlm) och på beachen. Dubai är ju en blandning och liknar maiami med alla galna byggnader och skyskrapor längs det turkosa havet, lovely place!



Ja känner faktiskt att jag har tur när det gäller resandet, att både resa med mamma och pappa och att han bor utomlands. Att duabi öär som mit andra hem =) Dock kan det ju var alite jobbigt också att vara ifrån pappa men det har nog varit värt upplevelserna! :D



Det är bra att ha mål och drömmar för om man har något att sikta mot vet man ju vart man vill och då har man större möjligheter att nå dit också. Jag ska absolut slytta/plugga/jobba utomalands det är jag övertalade om. Tror du kommer göra det också efterosm du verklgien verkar vilja det!



Oj 24, då har du inte lika många år på dig som jag hehe :) Nej men jag tror nästan jag kommer plugga utomlands när jag är 24 elelr så pluggar jag till civilekonom i sverige och sen reser, träffar en snygg kille i USA och bestämmer mig för att flytta dit och jobba där och tjäna money, låter ju som en plan iallafall :D Hehe och jag älskar att planera mitt liv! Hoppas du får en otroligt härlig dag, kram!

2009-09-18 @ 09:26:11
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Josie

Ja, visst är det! Fast det är ännu roligare att fylla i dem, haha. Jag är lite smått beroende av listor, haha. ;)



Ja, det var vi ju faktiskt. :)

2009-09-18 @ 09:34:42
URL: http://josiieliive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0