1:a April

Idag får man luras.
Idag är inte min dag.

Jag är så otroligt lättlurad att man skulle kunna få mig att slicka på en sten bara för att någon sagt att man får i sig vitaminer.

Ta bara detta t.ex:
På en fest skulle jag byta cd-skiva i spelaren men hittade bara brända skivor som ingen har skrivit vad de innehöll för låtar.

Marre - Vad är det här för skivor?
folk - Vänd den uppochner och vinkla lite så kan du läsa låt-titlarna på undersidan.

Vad gjorde Marre?
Läste på varenda skiva utan att hitta en enda låttitel.


Kommentarer
Postat av: Vonna♥ - fd. Smultron Mamman

SV: Ah det ska verkligen bli skönt med en långhelg med familjen =)

Ska väl inte göra så mkt. Hem till mina föräldrar på lördag o äta lite påskmat o så. Annars inge spec.. Sj då ?



Haha , jag är också jävligt lättlurad. :P

KRAAM

2010-04-01 @ 10:21:17
URL: http://smultrontos.blogg.se/
Postat av: elinn

ha en bra dag :)

2010-04-01 @ 10:57:53
URL: http://elinnjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0