Hejdå-fest för mig ikväll

Så roligt att så många har anmält sig till tävlingen om Lena Richardssons smycken!
Vinnaren och alla andra 6 vinnare utses på Måndag, så hoppas ni har tålamod tills dess (hihi, har ni något annat val?) Hehehe... Och kom ihåg att vi vill ha en bild på er med smycken när ni har fått vinsterna :)



Ikväll är det partaj i Lindesberg igen!
(ni Norabor behöver inte kommentera detta, jag vet vad ni tycker!)

Det är nämligen en hejdå-fest för mig då detta är sista gången jag kommer gå ut med vännerna i Lindesberg innan jag flyttar resväskan till Alanya. Undra hur denna kväll kommer sluta? En sak är iallafall säker - Araz har ju åkt tillbaka till sitt land så nu får vi gratismat på en annan restaurang istället, hur kommer det smaka? :(


Ohwell.. nu ska jag snart sätta mig på bussen till Örebro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0