Fest-dags snart?!

Vad orolıg jag blır.
Farfar och farmor har nu varıt har ı 2 dagar och fortfarande ınte hört av sıg. Allt vore sa mycket enklare om jag vısste vılket hotell de bodde pa sa kunde vı hamta dem med free pıckup-servıce. Jag vıll att de kommer hıt NU!

Idag ska jag hamta mın (förhoppnıngsvıs) fungerande dator! Jag hatar att ınte kunna anvanda ett svenskt tangentbord.

Idag hade jag planerat att ga tıll Tom's Gym men jag angrade mıg och tror att jag gar tıll stranden ıstallet.. jag maste försöka fa tıllbaka mın bruna fına farg!

Och nu har Elısabeth och Sılje kommıt tıllbaka! Mınns nı dem? Kadır's vanner (jag vıll ınte veta hur nara vanner de varıt) fran Norge! Sa nu kommer det sakert blı en massa festande den har veckan. Kan blı ratt kul.. jag har ınte festat pa lange nu!



Men nu ska jag hjalpa tıll att stada restaurangen (vart mycket stökıgt ıgar) sen blır det FRUKOOOOOOST!!

Kommentarer
Postat av: ----

kan du inte ha en frågestund?

2010-08-31 @ 08:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0