Flytta bakom baren kanske?

Jag får be så mycket om ursäkt igen.
Idag har jag inte uppdaterat av den anledningen att jag är sjuk.
Hes, förkyld, ingen röst, hostar...
Jag har legat i lägenheten hela förmiddagen, vaknade av att Kadir kom hem ifrån Norden och hade med sig frukost. Vad gulligt gjort! Sen la jag mig för att sova igen och vaknade 15:50.. 10 minuter innan jobbet börjar.

Så jag flög upp ur sängen, kastade mig in i duschen i 2 minuter och sprang till Norden.
Sen kom 3 svenska killar och hämtade mig och tog med mig på en shoppingrunda så idag har jag tjänat 40 lira extra :)

Det är i stort sätt allt som har hänt idag.

Egenligen skulle man kunna flytta till rummet bakom baren här på Norden, vi gör ju i stort sätt allt här iallafall:
Sover ibland, äter, dricker, duschar, borstar tänderna, byter om, sminkar sig... Varför inte lika gärna flytta hit? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0