Förklaring...



Jag kanske har formulerat mig lite fel i mina åsikter.
Jag gläds inte åt andras olycka. Jag har försökt prata med våran bartender men han vill inte lyssna på mig och det är han själv som satt sig i klistret.

När det kommer till avundsjukan så är det som så att när folk blir avundsjuka på att jag jobbar här och betér sig illa efter det så kan jag inte låta bli att skratta åt det. varför ska de beté sig illa mot mig bara för att de själva inte jobbar? Då är det klart att jag inte kan hålla mig för skratt.
Avundsjuka är bara onödigt.

Hoppas jag har förklarat mig bättre?


Kommentarer
Postat av: Mama

Gumman, du behöver inte ta illa upp för en dålig kommentar. De vet inte hur verkligheten är men dömma det kan dom. Men som sagt avundsjukanfinns överallt. Skratta åt det och gå vidare som du gör, helt rätt. Älskar Dig.

2010-08-24 @ 07:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0