Frukost !!!

Nog om denna jävla slakt som skedde igår.

Idag är nya tag, nya utmaningar och en ny jobbdag. Ikväll ska jag visa dem vem det är som drar mest folk och vem det är som jobbar bäst med att få kunder till Norden.
Inte ens han som jämt påstår att han drar mest folk hade en ursäkt igår.. känns rätt så bra ;) Damn I´m good!

Från klockan 12:00-16:00 har jag ledigt och idag är det sådär äckligt varmt så jag ska till stranden och försöka få tillbaka min fina bruna färg som håller på att försvinna. Förtusan, för en månad sen vart jag kallad neger, nu ser det ut som att jag bott i Sverige igen. DÅLIGT.


Dags för frukost ;)


Kommentarer
Postat av: Mama

Det är rätta takter, visa dom vem som drar mest folk till Norden hihi, men du kan gärna filma lite mer så vi får se lite action.... Puss o Kram

2010-08-16 @ 09:39:27
Postat av: S' - Be Real ♥

Haha det är rätt :P

Nej usch.. det vill man ju inte och det borde dem fatta också.



Härligt, vill också sola!

2010-08-16 @ 12:28:45
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: Barbie

Din header är sjukt snygg!

2010-08-16 @ 12:45:45
URL: http://thabarbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0