I win !

Ååååh, vi har just avslutat en långfrukost på över en timme här.
Jag har faktiskt fotat frukosten men insåg att jag inte tog med mig kabeln ifrån lägenheten, hihi. Vi hade frukostgäst med oss, min favoritturist och gaykillen Mats. Jag förstår inte att alla turkar raggar på honom bara för att han är gay? Bara för att han är gay betyder inte det att han tänder på allt och alla? När ska turkar se något utanför det lilla de vet?

Igår försökte jag prata med våran bartender men han vägrar prata med mig. Rent ut så sa han bara "Don´t worry, Monday is my last day. I quit." Do I care? NO, jag försökte iallafall prata med honom och vill han ta den enkla vägen så go ahead! ;)

Hursom.. nu börjar snart min Bos Saman (lediga tid) och den ska spenderas på stranden.

Kommentarer
Postat av: star

Är det Ömer som ska sluta?!

2010-08-20 @ 11:28:04
Postat av: Mama

Skönt att höra att du försökte prata med honom... men vill han inte så är inte det ditt fel, han är väl vuxen och väljer själv. Kan bli riktigt skönt för dig att slippa honom antar jag. Får du det jobbet då ?? Puss & Kram. Synd om Mimmi bara

2010-08-20 @ 11:30:54
Postat av: Mimmi

Ja, han har sagt det till mig med.. Men som du sa, han har ju sagt att han ska sluta många gånger innan! Jag fattar verklien inte varför han ska vara så otrevlig mot dig, han visar ju verkligen vilken stor människa han är genom att stå och skirka åt dig!? Määh! Bra att du försökte iaf ;) Ååh, gulligt av din mami att tänka på mig! Hihi!



Och vilka härliga bilder från idag! Egen hamam?! Hihi. Hamam MÅSTE vi gå på när jag kommer! Helst direkt jag hoppat av planet ;)



PUSS!

2010-08-20 @ 17:12:46
URL: http://mimmii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0