Imorgon fixar jag mitt visum

Sådär ja!
Nu har jag pratat med Sandra (en stockholmstjej som bor i Alanya lite då och då) och imorgon ska hon hjälpa mig att fixa visum så jag får stanna i Alanya 2 månader till. Tanken var först att jag skulle åka hem en månad, jobba och sedan åka hit med mamma igen i september men det blir ju dyrare än mitt visum!

Jag hoppas verkligen att ikväll blir som vanligt: dvs fullt med folk i restaurangen. Igår var det ju värdelöst igen.

Hehe, jag tänkte på det här med slakten, det är ju inte slakt egentligen utan Kurban, en fin grej för muslimer (men för mig är det barbariskt). Om man tar blod ifrån det offrade djuret och sätter i pannan på sig själv så ska det tydligen bringa lycka.

Jo, verkligen vilken lycka vi har haft nu i 2 dagar; INGA KUNDER!!!
Säger väl en hel del ;)

Hehe, men det resulterar ju i att man får gå ifrån tidigare :P

Kommentarer
Postat av: ESSEM, Selena M



Hoppas du får en fin kväll! :)



2010-08-29 @ 16:53:26
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0