It´s me or him!

Sådär ja! Nu är allt klart med mitt visum, det sista är nu att gå till polisstationen med alla papper så är det klirrat!
Varför har det tagit mig 3 dagar att fixa mitt visum?
För att alla ställen man måste få papper och påskrifter ifrån ligger såklart inte på samma ställen, och gärna med flera kilometer ifrån varandra, och i denna värme orkar man faktiskt inte springa fram och tillbaka till alla ställen flera gånger om dagen.

Nu är det såhär också, att våran älskade bartender vill att jag ska få sparken och jag vill inget annat än att han försvinner ur min åsyn. Han hotar med att sluta men gör det aldrig, och han säger till allt och alla att han vill att jag ska bort härifrån.

Det är en liten kul tvist det här faktiskt. Han kan inte få mig sparkad, då det blir han som får sparken istället. Däremot om han vägrar lämna restaurangen så går jag härifrån självmant och börjar på Panderosa istället. De vill ju fortfarande ha mig där :) Tänk att en liten bartender kan ställa till med så mycket saker när det är han själv som satt sig i klistret.

Hursom, ikväll ska jag inte bry mig om honom och ha en bombakväll!

Kommentarer
Postat av: Mama

Nej du ska inte bry dig om honom. Du vet ju att det är dig som dom kommer attt välja om det blir så. Du är ju deras restaurangflower, inte kan dom låta dig gå...hihi. Tror du har det bäst där du är faktiskt. Stanna.... Puss o Kram

2010-08-19 @ 16:50:51
Postat av: Johanna

He got nothing on you! ;-D

SAKNAR DIG DIN LILLA RÄKA!



...Senare i höst blir det fika på Bara vara samt shoppingrunda! And you wont get away!

2010-08-19 @ 18:19:43
Postat av: Mimmi

Braaa att ditt visum är fixat :) Inte braaa att det blir så mycket drama pga av ömer nu :( Me don´t like! Fattar inte vad hans problem är..



Men om du skulle börja jobba på Panderosa, kommer du kunna gå ifrån som på Norden då? Jag menar, vi måste ju kunna festa till det ordentligt på Panderosa! :D Aaah, fyyyy vad jag längtar!!!

2010-08-19 @ 19:54:22
URL: http://mimmii.blogg.se/
Postat av: malin

åååh, vad sjukt avis jag blev nu när du skrev det.. inte långt kvar tills min familj åker.



jo det är fint fint här :) lever livet med lov en vecka längre än alla andra xD hahah. men på tisdag börjar jag igen

2010-08-19 @ 22:00:45
URL: http://maolindahlstrom.blogg.se/
Postat av: sandra

jo det är bara bra:D! hurhar din dag varit?:)

2010-08-20 @ 01:10:27
URL: http://ciindraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0