Jag har läsare i Alanya...!

I förra inlägget skrev jag någon om mina läsare här i Alanya.
Jag har faktiskt en hel del läsare här (svenska och norska vad jag vet) och det är skitkul.
En del av er är dryga som fan och stirrar med dödsblickar när man möter er på gatan, men de flesta av er är hur gulliga som helst, och hälsar alltid när man möter er.

För en månad sen ungefär träffade jag en svensk tjej som var hur trevlig som helst och hon tipsade mig om hur jag ska göra för att förlänga mitt visum här i Alanya så jag får stanna till Oktober osv...

Och idag lunchade jag på en restaurang nära Palmiye Beach (mitt älskade hotell) och servitören talade om att hans flickvän läser min blogg. Alltid kul :P


Kommentarer
Postat av: Jen

halloj,



Jag befinner mig ju här nere i Alanya nu... har kollat efter Norden men har inte hittat den ännu och snart åker vi hem....



Jag tror dock inte att jag skulle känna igen dig om jag såg dig på gatan, men hälsa gärna om du skulle känna igen mig S



Kram kram

2010-08-06 @ 18:37:20
URL: http://guzelicilous.se
Postat av: Mama

Hur ska du göra för att förlänga ditt visum....Kolla upp det. Puss Puss

2010-08-06 @ 18:58:10
Postat av: thea

Va roligt! :)



Sv: Haha oj jääklar du. Riktigt så varmt behöver det inte vara, då kommer jag typ dö av värmeslag. Här öser regnet ner:p

2010-08-06 @ 21:34:03
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0