Jag kan inte njuta av havet som ni turister...

Nu har jag just njutit av ännu en underbar turkisk frukost med massa färska frukter, grönsaker och goda juicer. Smaskens... Och om 1timme är jag ledig 4 timmar igen och den tiden ska jag spendera på stranden.

Jag förstår inte vad som har hänt med mig? Jag blir sjösjuk för minsta lilla!
Förra året var första gången jag vart sjösjuk på dessa båtutflykter, och för någon månad sen åkte jag ännu en båttur och vart jättedålig. För några dagar sen var jag och Kadir på stranden och han fixade en badmadrass till mig. Jag låg på den 10 minuter och sedan var den dagen förstörd.. hur kan man bli sjösjuk på en badmadrass?



Jag vill också kunna njuta av havet som alla andra!

Kommentarer
Postat av: Mama

Gud va skönt att spendera tid på stranden. NJUT så mycket du bara kan, det skulle jag göra. Puss & Kram Älskar dig.

2010-08-25 @ 10:18:03
Postat av: Anna

haha, jag blev sjösjuk av vågorna förut och blir även nu när jag badar för mycket när de är förstora vågor! ;) hahaha

2010-08-25 @ 16:48:06
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0