Jävla Ramadan...

Åååååh, klockan är bara 15:00 och här sitter jag, utan frukost och utan vatten och en chef som är arg på mig för att han inte får använda min privata laptop (skaffa din egen för f*n). Idag är allt i Alanya ett rent helvete. Alla är sura på alla.. kan det bero på att alla är hungriga och på dåliga humör för det?

Jag kan bara tala för mig själv och jag rent ut sagt HATAR det här med Ramadan, efter bara en dag. Jag förstår inte hur muslimer kan göra något sånt här mot sig själva, mår de bra utav det? Eller tror de på rent allvar att de kommer till ett himmelrike för att de inte äter mat? Jag förstår det inte.. eller handlar det om att kontrollera sin egen kropp? Oooja vad man kontrollerar den när man kollapsar av hunger.. verkligen.


Nu har jag uttryckt mig. Tack för ordet.


Och JA, jag är på dåligt humör.

Kommentarer
Postat av: Mama

Kan nog vara en stor orsak att alla är sura, HUNGER men det får ju inte gå ut över andra människor. Försök att få alla på bra humör istället då blir allt så mycket roligare. Puss Älskar dig.

2010-08-11 @ 14:14:26
Postat av: nadia

Varför äter du inte då? Om du anser det löjligt så är det väl dumt att fasta!?



www.prinsessanadia.se

2010-08-11 @ 15:30:49
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: Nabil El Alaoui Sossey

Du vet inte vad det innebär att hata.

2010-08-11 @ 20:33:51
URL: http://www.farbrornabil.se
Postat av: Mikaela

De flesta gör det för att känna förståelse över hur många fattiga människor på jorden har det. De som inte har råd med mat och dryck.. :) Det är nog en bra lärdom. Men shit, skulle aldrig klara i den värmen!

2010-08-11 @ 22:38:36
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0