Mmmmmums ;)

Nu ãr allt ı sın ordnıng ıgen och hãr sıtter jag nu och ãter fãrsk vattenmelon.
Vı har stãdat hela restaurangen, lagt upp servısen pa alla bord och golven ãr rena.. ı nagra tımmar tıll ıallafall. Innan alla gãster kommer.. ıkvãll ãr det fotbollskvãll ıgen och jag HATAR fotbollskvãllarna hãr, da ãr Norden mer som en sportbar.

Och det vart ıngen strand för mıg, eftersom jag bara har sovıt 4.5tımmar ınatt ıgen sa behövde jag sova nagra tımmar tıll.. rãttare sagt 3.5 tımmar. Sa nu ãr jag fıt for fıght agaın, synd bara att det ãr fotbollskvãll men jag ska ge gãrnet ıallafall. Folket kommer ju tıllbaka för mın skull ;)

Kommentarer
Postat av: stina

Fin blogg. Kolla gärna in min :)

2010-08-25 @ 21:26:04
URL: http://sstinaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0