Nu börjar andra dagen med fasta!

Japp, andra dagen med Ramadan och jag var ju inte direkt smart igår.
Jag drack säkert 2 liter vatten (i vanliga fall dricker jag bara 2 glas) men jag åt bara en gång under hela natten. Så jag åt bara en gång på mer än 24 timmar.. kanske inte så jättesmart när man inte får äta något under hela dagen.

Hursom, idag tänkte jag att jag skulle till Tom´s Gym, men jag vart lite försenad imorse (sisådär 25 minuter) så jag tror inte jag får gå ifrån. Typiskt.. och undra hur mycket kraft man har i kroppen när man inte äter pga Ramadan?

Så nu ska jag sätta mig och plugga turkiska istället.

Någon av mina läsare här i Alanya som är duktig på grammatiken eller som kan ge mig något bra tips man ska tänka på?

Kommentarer
Postat av: Mama

Ja lär dig mycket turkiska, så du in din tur kan lära mig det när jag kommer ner hihi... Puss o Kram Älskar dig.

2010-08-12 @ 13:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0