Nu ska jag börja på Tom´s gym!!

Jag har hittat ett gym som jag börjar på om två dagar, nämligen Tom´s Gym!
Jag börjar där om två dagar med en personlig tränare som har överarmar liknande stenbumlingar! Jag hade kunnat börja imorgon men då ska jag till Dim River med 18 gäster från Norden, så jag kommer nog vara skapligt trött när jag kommer tillbaka. Jag börjar med att köpa ett månadskort för 85 lira, (425 svenska kronor) och då får jag vara där varje dag, när jag vill mellan 09:00-22:30.. PERFEKT.

Och jag lovar, när jag kom in på Tom´s Gym så var det som att komma till Antarktis, det var iskallt i lokalen! Så kall luft har jag inte känt på över två månader nu.. and I loved it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0