Om 5 minuter = MAAAAT!

Sådär ja.. om 5 minuter får vi äntligen äta mat!
MAT!
Jag har klarat mig ännu en dag med Ramadan, ingen vätska och ingen mat.
Fasiken, jag börjar bli riktigt stolt över mig själv, jag trodde inte jag skulle klara första dagen ens.

Och jag bara hoppas på att ikväll blir en lika lyckad kväll som igår, då tänker man inte på varken vätska eller mat.

Imorgon tror jag att jag börjar jobbet 8:30 på morgonen, och sen ledig 4 timmar på eftermiddagen. De 4 timmarna ska spenderas på stranden! Jag håller ju på att förlora all färg jag en gång hade! Vad är det här?!

 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jaa det gör ju det :P Ja det får jag hoppas.. vi har vart tillsammans 2 år snart så det ska nog inte va nåra problem :P Han jobbar på en restaurang som heter Marco Polo, ligger nära Toms gym :P haha fast i andra änden av den gatan liksom.



ja det var ju det!

2010-08-12 @ 18:13:44
URL: http://melvan.blogg
Postat av: Mama

Förlorat färgen..Det tror jag inte på, men kanske jag kan blir brunare på 2 veckor isf. man kan ju alltid hoppas, hihi. Nej jag skojar det kan jag inte bli men brun ska jag vara när jag åker hem igen det ska du veta. Puss o Kram, Älskar dig.

2010-08-12 @ 18:42:55
Postat av: Erika(jyringen)

sv.det var det med svinkött jag syftade på :)

och nu har du fått äta igen...=)

vore det jag så tror jag inte att det var vatten å ris som jag skulle längta mest efter.. :P

2010-08-12 @ 19:43:59
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0