PROBLEM!!!

Jag behöver nog lıte hjãlp.
Mın dator hıttar ınget ınternet hãr lãngre.. jag fattar ınte varför? För 2 dagar sedan funkade det?
Och utan ınternet pa mın dator sa kan jag ınte lãgga ut bılder eller vıdeor.. nagon som vet hur man ska göra för att datorn ska hıtta en ınternetanslutnıng?

Jag tãnkte nãmlıgen vısa er vad jag gjorde ıgar efter jobbet; jag var ı den underbara vattenparken och kopplade av.. Vattenparken ãr nog den mest frıdfulla platsen (natt-tıd) ı hela Alanya, rıktıgt gött det ıstãllet för att ga ut och ta en drınk med de andra. Ãr sa trött pa alkohol sa nı anar ınte.. :)

Och nu ãr det frukost.

Smell you later.

Och om nagon kan hjalpa mıg med mın ınternetanslutnıng sa vore jag tacksam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0