sovmorgon och strand!!!

Vad trött jag blir. Min dator har fortfarande inget internet sa det blir lite svart med bilder. Och pa de hãr jãvla turkiska tangentborden sitter ju ingen bokstav som de ska! Jag far leta mig fram hela tiden. Ta t.ex @ som sitter pa bokstaven Q utan att den ãr mãrkt med det...

Idag vart det lite ãndringar i schemat. En av servitörerna salde Dimçay-biljetter igar och da innebãr det att jag fick börja kl.12 idag.. det innebãr ocksa att jag fick lite sovmorgon och en stund pa stranden :)

Ska försöka fixa till mitt internet pa datorn sa fort jag far tag i killen som tydligen ãr duktıg pa det.. om han vagar visa sig hãr :)

Kommentarer
Postat av: Mama

Skönt att få sova lite längre, men då får du väl jobba längre inatt iställer eller... Älskar dig.

2010-08-27 @ 13:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0