Vi festade ju igår...

...men innan vi gick till Latino Club så jobbade vi såklart. Jag hade mitt eget bort med 4 holländare som gjorde i princip allt för mig. Jag glömde kvar mitt block och penna, och när jag kom tillbaka för att hämta det hade jag fått både e-mail och telefonnummer. Riktigt gulligt, och de väntade på mig inne på Latino Club men där drog jag gränsen, jag låtsades att jag inte såg dem.



Som jag sa förut, holländare är inte kloka! Men de är mina favoriter iallafall, love you all!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: ja en renrasig chihuahua kostar ca 14-16 tusen beroende på kön. Hutlösa pengar. jag är så nöjd med min lilla blandras jag ;)



Behandlingsassistenter kan jobba inom: kriminalvården, beroendevård, psykiskvård osv. beror helt vad man inriktar sig på

2010-08-11 @ 12:53:16
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Maria Karlsson

sv: Hej! Linnet kommer från New Yorker, men har klippt bort det svarta under tyget på ryggen :)

2010-08-11 @ 13:32:42
URL: http://shocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0