Vinn Norden Live

Jag tänkte dra igång Norden Live via min webcamera ikväll igen, men eftersom det är Lördag så väntar jag till imorgon eller Måndag. Men jag säger så här, den första som kommenterar det här inlägget att den vill vara med i tävlingen om Norden Live får min msn och en helkväll framför datorn. Min laptop står i baren och filmar ut i lokalen så att ni ser alla galenskaper som händer och alla galna gäster vi får.



Så vill du se livet i en bar här i Alanya, eller vill se hur Norden är så skicka en kommentar.


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

ja vill se! :D

2010-08-14 @ 17:42:36
URL: http://thisney.blogspot.com
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

awh tack :D haha! den börjar bli lite i vägen nu ;) :P



oh, har inget för mig varken idag, imorgon eller måndag..=) så du får bestämma :D spännande!! :D

2010-08-14 @ 18:44:11
URL: http://thisney.blogspot.com
Postat av: Nadine

sv; Härligt att höra, fast att vara bakis är så jobbigt! Med mig är det jätte bra :)

Vad ska du göra i veckan?

2010-08-15 @ 01:59:28
URL: http://bulloman.blogg.se/
Postat av: mimmi

Haha, gubbjävel! :P Men då blir ju iaf the boss´s nöjda! Ju mer ni fajtas drar ni kanske mer folk? Haha, är det dääärför det har varit fullt så många kvällar nu?! Bra där marre!! ;) Hihi.



Har du aldrig varit i ullared??? Ååh, det är nog det bästa stället på jorden! :) Lite besviken på gårdagens trip bara, fanns inte så mycket som jag hade hoppats på! Men jag lyckades endå göra av med 2000 kr... Haha! Och juag blev filmad när jag stod i kassan och skulle betalla... FRUKTANSVÄRT! Trött och sliten efter en hel dag där plus skeeetsliten efter fredagens kräftskiva!



Aaah, måste ju berätta vad som hände i fredags! Jag hade med mig min dterio ner på gården, så mot småtimmarna tog batterierna slut ( Man skulle ha typ 10 st megastora) Så jag och en kompis sprang in i en liten tobaks affär och köpte typ 2, vi trodde ju det skulle räcka.. Sen fick vi springa in typ 4 gånger till för att köpa fler. Sista gången jag kommer in och behöver ETT sista packet så säger han att dom är slut. Då säger jagatt det måste ju finnas ett till packet och så frågar jag honom om han kan gå bak och kolla om det kanske finns där. Då kollar han uppgivet på mig och säger "Wallah, dom är slut!" Haha.. Kändes som att jag va i turkiet igen! Oh herregud vad långt detta blev nu! Over and out ;P

2010-08-15 @ 09:27:20
URL: http://mimmii.blogg.se/
Postat av: Mama

Ja tyvärr var jag inte först den här gången heller. Men jag får ju snart se det live iaf. Puss o Kram. Älskar dig.

2010-08-15 @ 12:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0