Washing by hand is no hit...

Fyfaaaaaan... vad trött jag blir.
Tvãttmaskinen i lãgenheten ãr trasig sa nu far vi lãmna tvãtten hos ett laundry-place eller i vãrsta fall tvãtta för hand. Jag vãgrar att lãmna mina smutsiga trosor till nagon annan, sa idag valde jag att tvãtta för hand.
Men det var OK, det tog bara en timme ;)

Jag tãnkte först ta en bild nãr jag satt dãr pa golvet i badrummet och tvãttade trosor i en liten bytta, men sen angrade jag mig nãr jag kom pa hur det masta ha sett ut i andras ögon, haha.

Jag blir bara mer och mer lik dessa turkiska hemmafruar... men jag kan lova er att jag kommer aldrig tvãtta nagons kalsonger, det kan de fetglömma!

Kommentarer
Postat av: Mama

Det skulle h varit kul att se dig sitta på golvet och tvätta hihi..Nästa gång får du ta kort. Puss o Kram

2010-08-27 @ 13:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0