Im soooo sorry

Jag vet att jag har blivit dålig med uppdateringen, men jag har liksom inte riktigt hunnit klart med allt än! Visst, sovrummet är klart och en massa andra saker med flytten är klart, men jag jobbar 9 timmar varje dag, kommer hem sent och jag HATAR att skriva om det inte händer något speciellt. Som nu när jag bara jobbar, vad ska jag skriva?

"KUNDER", "Idag har vi storstädat hela restaurangen", "Chefen drog just ett skitroligt skämt"... nää, så kul är det nog inte att läsa om mina dagar på restaurangen. Men jag ska försöka bli bättre iallafall.. har jag kanske tappat känslan för att blogga? Nu när läsarstatistiken är på topp för mig!

Idag är jag iallafall ledig, så idag ska jag passa på att sola lite. Börjar bli blekt nu känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0