Ointressant upplevelse idag..

Idag fick jag faktiskt udda känslor på jobbet.
Jag träffade en människa som jag hoppades att jag aldrig skulle behöva se mer i mitt liv. Hittills har jag klarat mig 8 år ifrån honom, men tyvärr så dök han upp och alla minnen kom tillbaka. Den människan som förstörde hela 7-9:an (skoltid) för mig.

Jag kände först inte igen honom när han kom in genom dörren men när han började prata med mig så lös det upp. Usch, avsky för det första som kändes inombords.

Att han sen berättade att han har blivit artist och gjort karriär inom reggaevärlden fattar jag inte varför han gjorde, och jag vet inte om han ens förstog att jag var mer intresserad av varför fästingar existerar än det han sa.

Men men.. någon gång ska man väl komma över hat och avsky med.. MEN INTE ÄN ;)


Godnatt alla kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0