3 december, 2010.

Alltså, det här är sjukt fan!
Jag har blivit skitdålig på att uppdatera nu när jag står i flytten, likförbannat så får jag fler läsare samt fler prenumeranter på bloglovin! Unbelievable.. :P Men jag blir snart samma gamla Marre som uppdaterar flera gånger om dagen, bara allt faller på plats!

Igår var en sjukt seg dag på jobbet, (åååh, känns så bra att skriva JOBB) men vi fick lite gjort iallafall. Det är mycket att beställa till baren, både spritsorter och bartillbehör och jag får välja precis hur jag vill! Nu till helgen kommer vi köra på stort och ha en massa erbjudanden till gästerna som kommer - SO BE THERE!

Nu kommer snart mina madrasser på hemleverans, de ska vara här mellan 9-11, och FAN ta dem om de inte kommer idag heller! Jag orkar inte leva i kartonger längre!!

Kommentarer
Postat av: helajnah

aha! ja men det är ju perfekt att få rigga upp baren precis som man vill :D hoppas det kommer igång på stället snart då så du får blanda goda drinkar :)



jaha, skönt att det bara är ni 2 .. ska han anställa mer lr ska ni fortsätta att bara jobba du o han?



jadu, jag gör ingenting om dagarna, söker jobb och hoppas verkligen att jag får nåt snart för att vara arbetslös är fan inte kul :/ dudå? förutom jobb? :)



trevligt helg!

2010-12-03 @ 13:04:09
URL: http://helajnah.devote.se
Postat av: Bea

var har du fått jobb?

I Nora?

2010-12-05 @ 00:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0