Aiai, disco i Köping, aiai...

Ligger här på en madrass på golvet (ååh så flashigt) hemma hos Stoffe och är så bakis.
Och som toppen på moset ligger Kim och Jimmy i soffan och snarkar.

Jag fick skriva autografer på krogen igår!
Grabbarna hamnade dessutom i en liten fight när vi skulle gå hem, när en kille kom fram och vill ta en bild med mig. Inte riktigt lika lyckat.

Ännu en gång har jag fått höra att jag inte ser svensk ut.
Det kom fram någon brud från typ Kosovo och vräkte ur sig något i stil med "faaaan vad snygg du är bitchi! Vart kommer du ifrån eller?"
Marre - "Uuuuh, Nora."
"Vadå? Är du svenne?! Fan jag svär, jag trodde du var blatte!" -Tack för den!

Även på festen innan krogen sa en tjej (Amina) att hon trodde jag var halv-bossnier.
FRÅN BOSSNIEN?! Vad i helvete?!

Kortfattat:
Nya vänner.
Mycket drinkar.
Mycket dansande.
Autografer.
Bilder.

Bilder kommer senare när jag väl har tagit mig hem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får inte folk fotografera dig eller?

2010-02-27 @ 14:24:06
Postat av: Hej

Jag undrar bara vad du är känd för? :)

2010-03-01 @ 17:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0