Det var så fint...

Lördag, och begravningen är över.
Skönt faktiskt, för begravningen är dagen man har väntat på så att man äntligen kan försöka ta tag i sitt liv och gå vidare. Nu kan man börja se framåt mot nya saker.

Jag vet att en begravning inte är så kul att läsa om, men det är min blogg och jag skriver vad jag vill ;)

Robin hade stora framtidsplaner, hade planerat så mycket han skulle göra och lära sig.
Nu är de drömmarna borta och vi andra får blicka bakåt i tiden istället.
På de minnen och roligheter vi har haft.
För det är trotsallt det man vill minnas.




Kommentarer
Postat av: M - Bloggar om personlighet, skönhet, mode och foto!

Hej. Kan du följa min blogg i bloglovin? :D

Jag kan följa din om du "vill"!

2010-02-06 @ 12:51:14
URL: http://michellepaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0